Translate

joi, 30 mai 2013

Subiecte sigure care se vor da la examenul de bacalaureat din 2013

       Un interviu acordat in exclusivitate Casei de Nebuni, de catre Presedintele Senatului Romaniei, domnul viitor candidat la presedintie, nimeni altul decat Crin Antonescu, profesor de istorie, care ne va dezvalui subiectele care se va da la bacalaureatul din 2013 la Limba si Literatura Romana si la Matematica.
       La limba si Literatura Romana va fi doar un singur text de analizat, din toate punctele de vedere, incepand cu incercarea disperata a elevilor sa desparta fraza de 200 de cuvinte in propozitii, sa emita pareri proprii a celor intelese (desi nu se poate intelege mai nimic din text, se sare de la un eveniment la altul, deh...istoria este grea...).
      Data fiind fraza greu de analizat si interpretat, va fi doar acest subiect unic.

       "Ca sa reusiti sa luati examenul de maturitate mai usor, asa cum l-am luat si eu, m-am gandit ca ar fi bine sa fie o singura fraza de analizat, a mea !"


       İata fraza de 200 de cuvinte spusa de domnul Crina Antonescu:

„Atunci cand presedintele Emil Constantinescu mi-a vorbit pentru prima data despre simpozionul dedicat Levantului, va marturisesc ca am fost brusc transportat in timp, poate fiindca am crescut la Tulcea, portul de la gurile Dunarii, si acolo, chiar in anii in care planificarea comunista se lupta cu succes impotriva pitorescului si a traditiei, Levantul era si este inca, intr-un fel, o realitate palpabila in policromia numelor de persoane, in pluralismul comunitatilor etnice si religioase, in bogatia si diversitatea traditiilor, in cursul incarcat de istorie al marelui fluviu, care uneste atat de vizibil Occidentul si Orientul, Tulcea pastra si mai pastreaza, tin eu sa cred, inca o savoare levantina, pe care tema acestei conferinte mi-a trezit-o, asa cum ne trezeste o asemenea tema tuturor amintirea copilariei, aventurile lui Sinbad sau ale lui Ulisse, asemanatoare si totodata deosebite, in atatea feluri, sau amintirea tineretii atunci cand eram fascinati de marea aventura a intalnirilor mereu repetate si, intr-un fel, mereu esuate dintre Orient si Occident, Alexandru cel Mare, succesorii sai, regatele greco-elenistice ale estului-mediteranean, marea aventura a cruciadelor cu Godefroy de Bouillon, Richard Inima de Leu, Saladin, cu numele de locurile ale memoriei, tot acel tinut pe care cavalerii templieri sau ospitalieri il aparau si il exploatau”

        Link de unde este preluata fraza AİCİ

        "Va rog sa nu spuneti ca eu am divulgat subiectul, eu doar imi fac datoria sa spun ca in curand dictatura se va instaura pe deplin, si nimeni nu va avea voie sa gandeasca, pentru ca exista altii care sa gandeasca pentru ei. Cei care ne voteaza trebuie doar sa execute ordinele, nu au nevoie de gandire."



       "Si va mai vand un pont : Eu sunt acela care va conduce aceasta tara si sunt plin de mandrie ca poporul m-a ales tocmai pe mine pentru a-l educa, fiind si profesor de istorie. Promit ca voi rescrie İstoria Nationala, scotand in evidenta cultul meu, al marelui erou post-decembrist al neamului , salvatorul Romaniei !"

        Se aud urale:
        -  "Antonescu si Poporul!"
        - "Stima noastra si mandria, Antonescu - Romania !".


       "Aceasta va fi ratia zilnica de paine la care veti avea dreptul. Nimic in plus! Fara rispa va rog. Parlamentarii au nevoie de liniste pentru a lucra si a gandi pentru dumneavoastra, cei 30 % care sunteti adevaratii romani. De votul vostru tinem cont, nu de al majoritatii. Si va mai spun un pont, la matematica se va da un subiect in care sa demonstrati ca 30% inseamna majoritatea dintr-un intreg.. Aici sa va vad, ca nici eu nu inteleg, dar mie asa mi-au iesit calculele."



       "Pe bune, nu inteleg, aici imi reiese mai mult de 30 % ca ar fi majoritatea, dar lasa, ce conteaza daca imi ies voturile? Ce atata matematica? Eu sunt profesor de istorie, nu imi trebuie matematica. Daca ma intrebati in ce an s-a infaptuit Unirea Principatelor, nici eu nu stiu."


       "Ehe, tanar si nelinistit...eram ministrul sporturilor...oare ce sport am practicat??? Lasati-ma sa dorm... Aveti vreo canapea pe aici? Ceva de genul pe care o aveam si eu cand..."




       "Gata, eu am adormit vorbind. Doar stiti ca  ma trezesc cand vreau si dorm cat vreau. NU este nevoie sa imi dati somnifere. Noapte buna copii si invatati subiectele acestea pe de rost pentru ca acestea vor fi."



       MORALA:




(Daca va luati dupa ceea ce am scris). Subiectele nu sunt acestea, dar este bine sa va ganditi la ele. Mai ales la matematica cu 30 % ca fiind majoritara fata de 70% dintr-un intreg..

       Succes la examenul de bacalaureat si nu va luati dupa politicieni. "Articulati-i" cand vedeti ca gresesc. De aceea am folosit si eu repetativ "Si va mai vand un pont". :)) Pentru a accentua un fapt iminent. Cine intelege, este bine, cine nu...sa voteze in continuare pentru mine ! Oricum nu mi se va lua in considerare votul, cand vor decide cei 30 % pentru mine.

       "Hai la mici si bere, ca ne dau mare placere!"

4 comentarii:

  1. Cum puteti sa vorbiti asa urat de mandria tarii, fala neamului romanesc, istoric de renume tulcean, viitorul presedinte de apartament?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Va numiti cumva Jiji? :)))

      Ștergere
    2. Greseala, domnita! Ma numesc Marta, adica Martonze :)

      Ștergere
    3. Ma scuzati domnita :) Tocmai mi-ati luat placerea de a crede ca Three Jiji mi-a calcat pragul Casei de Nebuni :) İnseamna ca atunci cand a falsificat nu a fost nebun :)) Sau este analfabet si nu stie sa citeasca? Dar sa numere banii din ochi stie ! :)))))))) O zi buna !

      Ștergere

Daca sunteti nebuni anonimi, macar lasati un nume :D